Re: Jaka to p³yta-Pomocy!!!

Autor: fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 00:31:44 MET DST

> Poniewa¿ mam ma³e do¶wiadczenie, wiêc powiedzia³em mu, ¿e spróbujê
poradziæ siê
> grupowiczów. Chodzi o to czy z powy¿szej informacji mo¿na wywnioskowaæ
jaka to
> p³yta i gdzie mi¿na do niej znale¶æ najnowsz± wersjê BIOSA?
>
> Liczê na pomoc za co z góry dziêkujê i pozdrawiam.
> Witek Jamro¿

Bezwzglednie jest to plyta SHUTTLE, upgradu szukaj pod adresem
http://www.shuttle.com.pl/_pages/index.html w dziale POMOC TECHNICZNA tam s±
upgrady biosów lub
http://www.shuttle.com.pl/_pages/_start/produkty/index.html tam jest wykaz
wszystkich p³yt glownych wraz ze zdjeciami i opisami, no chyba sobie
poradzicie :))

--
Pozdrowienia: