HDD problem

Autor: Sebek (joyek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 17:48:52 MET

witam,

    mam taki problem, bios nie widzi pierwszego dysku (a może i wszystkich),
wyskakuje primary hard disk failed - czy cos takiego, ale nic to wchodze do
biosa daje auto wykrywanie - bum i jest, zapisuje wszytko uruchamiam i jest
wszystko okey, resetuje i znów to samo (coprawda nie zawsze, ale tak co
drugi raz gdy resetuje) znów musze wykrywać dysk - co do choloery jest -
przez rok wszystko było okey a tu nagle takie skwary - bateria? kable? układ
gwiazd?

ps. zmieniałem juz dysk na inny - to samo, ale dopszłem do tego, że drugi
kabel wykrywa to co jest na nim :/

pisze to juz drugi ram, mam nadzieję, ze ktoś mnie oświeci

pozdr.
Sebek