Czy warto kupic ....

Autor: Miodzicho (miodzicho_at_poczta.fm)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 14:00:03 MET

Witam!
Sprawa bardzo pilna,mam okazje kupic karte graficzna ASUS V3000 Nvidia
128 4MB ramu wczesniej mialem s3trio 4 mb (na agp obydwie).
I pytanie czy wrto kupic tego asusa (rzdko gram,choc sie
zdarza...),uzywam takze linuksa,jesli wrto sie w to pchac to ile moze
byc ona warta (ile warto a nia dac jesli juz mialbym ja kupic).
Bardzo prosze o odpowiedz na priv,bo sprawa pilna(chyba fut mam
ustawiony :))
Pozdrawiam i oczekuje odpowiedzi!!!

Grzegorz
miodzicho_at_poczta.fm