Problem z Modemem ?

Autor: Mr.Slonio (elefantos_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 09:38:18 MET

Czolem Grupowicze !!!
Mam taki problemik swojego czasu mialem Zoltrix'a WinHSP56PCI (
Phantom'a ) ktory laczyl sie z predkoscia 50666 lecz kiedy sie spalil
kupilem sobie Zoltrix'a Aquile , ktora w tym momencie laczy mi sie co
najwyzej 44000, a wiec mam pytanie..... w jaki sposob mozna i czy w
ogle sie da przyspieszyc laczenie sie mojego modemu do sieci, lub moze
sa jakies komendy ktory przyspieszaja ten proces........... prawde
mowiac myslalem ze skoro jest to nowosc to bedzie lepszy, zawiodlem
sie ale co zrobic...
prosze o sugestie
pozdrowienia
Mr.Slonio