Re: Napełniacze do drukarki HP 990

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 09:15:04 MET

. Chciałbym się
> dowiedzieć ile stron można wydrukować po takim napełnianiu (przy
ustawieniu
> na najgorszą jakość wydruku lub inne oszczędności w sterowniku drukarki)
> oraz jak długo pożyje głowica.
> Proszę o sprawdzone informacje.

 Trochę wiecej jak 50% stron wydrukowanych na nowym wkładzie.
 Być może niektóre dyszki zatkają się wczesniej
Dokładnie trudno jest oszacować. Zależy to od szczęścia. Sama HO nie wkłada
trudu aby taki napełniony wkład zachował jakość.
Jej polityka (HP) jest taka. Zmieniaj wkład będie ładnie drukował. Dotyczy
to też drukarek laserowych. Wałek obliczony jest jakościowo na jeden toner.
Można toner uzupełnić ale pojawiają się braki, dropu i smugi na wydrukach

Są drukarki np Canon gdzie wałek i toner to odrębne cartridże. Ale tam też
po wydrukowaniu odpowiedniej liczby stron jakość siada.

Polecam Ci jednak "przyczepiane" buteleczki z farbą. Przyczepia je sie do
wkładu i połączone są plastikową rurką.
Wkład uzupełniany jest na bieżąco. Jak siada jakość to nie wyrzucasz go
razem z farbą. Farba wędruje z powrotem i wywalasz pusty kawałek plastiku.
Kiedyć na giełdzie we Wrocławiu widziałem coś takiego. ze 2 - 3 miesiace
temu.

Ja pracuję w firmie, więc oszczędności kosztem jakości mnie nie interesują.
Zresztą jak będziesz drukował fotografie z wakacji czy nart to i tak
wkładasz nowy wkład, chcesz mieć zdjecia - "żyleta"

    Ostrych zdjęć

   Andrzej