Re: co wybrać Pentium 600 czy Athlon 600

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 04:15:39 MET

On Fri, 2 Mar 2001 11:53:43 +0100, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Jasne, ale rendering to nie samo renderowanie ale także ustawianie sceny
>na początku - tam ALU też ma swoje 5 minut :)
Czyli 5% czasu renderingu? :-)

>Czasy których obliczeń? Bo chyba nie tych podczas samego renderingu? :o)
Smiej sie smiej.

Wlasnie tych. Sprawdzalem i okazalo sie, ze PIII renderuje prawie tak
samo (biorac pod uwage czest. zegara) jak Celeron 633.
Nie jest to bynajmniej moj tylko moje spostrzezenie. Kumpel wlasnie
jest na etapie zakupu do firmy kompa do renderingu - Duronek z
odpowiednia iloscia pamieci (reszta nie ma wiekszego znaczenia) - taki
zaczatek renderfarmy ;-)

Natomiasta przy edycji Video roznica wydajnosci jest porazajaca.

Pozdrawiam
GLide