Re: test pamieci

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 02:04:29 MET

The GZ wrote:

>Witam
>
>Czy ktos z szanownych grupowiczow testowal szybkosc pamieci -
>sandra 2001? Moj komp pokazuje podejrzanie malo - 96 Mb/s
>(Cel 600_at_750, pamieci 133, plyta VIA-PFB. win98)

pokazuje tyle ile powinien :)

>Bardzo prosze o wyniki podobnych konfiguracji najlepiej
>taktowanych 66 MHz, badz 83 MHz.
>Jezeli moje podejzenia zbyt malej przepustowosci sa
>uzasadnione to co jest tego przyczyna?

stary chip VIA 133- jak sie znasz i chcesz to sciagnij program
WCPEDIT (chyba nie przekrecilem nazwy) i zapodaj latke do
rejestruf ktoora
-zmieni timingi
-wlaczy 4way interliving - cokolwiek to oznacza :)

po tym mozna sie wydajnoscia zblizyc do plyt na chipie VIA 133A
czyli cos okolo 200mb/s

--
Pozdrawiam.
RusH  //