Komp na Intelu

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 00:01:02 MET

Witam.
Mam tak sprawe jako, ze ostatnio "obracalem sie w dziale amd" to nie jestem
zbyt zorietowany co slychac w konkurencji....
A do rzeczy... musze zlozyc kilka kompow opartych wlasnie o procki tego
producenta i nie wiem zabardzo jakie plyt wybrac.
Jedna to musi byc opcja typowo biorowa (najchetniej z grfika i dziwiekiem na
pokladzie)
Druga to cos ekstra do PIII 800. i tak sie wlasnie zastanawiem czy wybrac
poczciwego BX-a czy cos nowszego..... a jesli tak to co byscie polecili?

Za wszelkie uwagi z gory dziekuje.

Pozdrawiam