Re: Duron + Aureal3D

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 22:57:12 MET

Guru MGB w poscie <9c10at4mmf9u7c2cq29vhpgnc2odia2dag_at_4ax.com>,
mgb_at_poczta.onet.pl naskrobal...

> Jesli ams zkarte oparta o Vortex1 to mozesz ja wyrzucic.

Ty to bys od razu wyrzucal ;) Calkiem fajna karta IMHO. Sam mam taka i
jestem zadowolony. Ale mam to szczescie (albo i nie:) ze nie mam Duronka.
Niech sprzeda jakiemus kumplowi, zawsze to lepsze niz jakis chlam na Isie
:)

--