Autor: Pawel Pawlak (pawel_pawlak_at_poland.com)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 21:30:46 MET
Sytuacja:
Komputer I:
-Celeron 466_at_581
-ABIT BE6-II (Chipset BX)
-128MB RAM
-VooDoo 3 3000 (najnowszy driver - 1.07.00 + beta update x3dfx)
Komputer II:
-Celeron 433_at_433
-Chipset MoBo - VIA Apollo PRO133 (bez A)
-64MB RAM
-RIVA TNT 16MB (driver - Detonator 2.08, na jakichkolwiek innych -> blue
screen)
Quake 3 (800x600x16bit, MAX Details):
Komputer I - Skacze, gdy wieksza ilość detali na ekranie;
Komputer II - Animacja płynna, brak jakichkolwiek przeskoków;
Delta Force 3 (rozdzielczości do 1024x768, 16bit kolor):
Komputer I - Chodzi bez zarzutu;
Komputer II - Chodzi około 3x wolniej niż na Komputerze I,
do tego dochodzą ogromne lagi (response myszki), gdy wieksza ilość detali.
Airfix Dogfighter (czy jakoś tak):
Komputer I - Płynnie, bez skoków;
Komputer II - Skacze, gdy wieksza ilość detali;
Zamiana karty graficznej w Komputerze I na RIVE TNT 16MB RAM (zainstalowanwe
najnowsze detonatory)
tylko pogorszyła sytuację - gry chodziły wyraźnie wolniej(!?!?).
Zmiana procesora w Komputerze II na Pentium 600 -> Delta Force 3 chodzi
znacznie szybciej, jednak lagi pozostały,
Airfix Dogfighter również przyspieszył, ale nie chodzi tak szybko jak na
Komputerze I.
Czy ktoś może wytłumaczyć wyżej opisany ewenement?
___________
Paweł Pawlak
pawel_pawlak_at_poland.com
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:32 MET DST