Re: ABIT KT7X vs ASUS A7X?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:12:44 MET

> Wiesc gminna niesie, ze Abit stracil laski AMD.
> Podobno plyta MSI jest niezla.

Ceść.
Ja mam płytę Abit KT7-RAID. Sprawuje się całkiem dobrze, bardzo stabilna,
nic się nie wiesza. Mam tylko jeden problem, z kartą dźwiękową. Czasem
słychać jakieś trzaski, szumy... I nic na to nie pomaga. Karta jest na
FM 801. Kupiłem teraz Yamahę i czekam na przesyłkę. Podobno lepiej działa
na płytach z KT-133. Poczekamy, zobaczymy.
Jeśli chce ci się szukać odpowiedniej karty dźwiękowej, bez gwarancji że
taką znajdziesz, to Abit KT7 jest bardzo dobry. Ja jeszcze trochę poszukam.
O innych płytach to tylko słyszałem, więc nie będę się wypowiadał na ich
temat.
Poczytaj sobie o płytach pod AMD na stronie
http://www.benchmark.ceti.com.pl/artykuly/recenzje/ranking_socketA/socketA.h
tml

Pozdrowienia
Wonder