Re: pytanie duron czy celeron

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 17:06:02 MET

Hi!

aah_at_2com.pl (darek) napisales(as):

>Witam mam problem. chce sobie kupic nowa maszyne i nie wiem co wybrac,
>durona 700 czy celerona 633-700. Kompa bede uzywal do grafiki
>(photoshop, corel, flash) i muzyki (cakewalk i itp).

W takim razie bardziej przyda sie cos "pelnego" P3 lub TBird.

>Slyszalem ze
>celeron 633 na dobrej plycie abita RAID bardzo dobrze sie kreci.

Pod warunkiem ze to dobry egzemplarz :)

>Z kolei duron jest podobno wydajniejszy,

Podobny do Celerna podkreconego an magistrale 100.

>choc niektorzy nie ufaja
>plytom gl. z ukladem VIA.

Przewaznie sa to Ci ktorzy nie wiedzieli KT133 na oczy a mimo to
gardluja.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor