Re: AMD Athlon 1,2 GHz

Autor: DPL (dpl_at_poland.com)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 17:01:48 MET

Użytkownik "doktorek" napisał w
> Popieram kolege, abit KT7A
> Tylko pamietaj - zasilacz 300W.

Oto co niedawno napisali na www.wgk.waw.pl....
Nie mam tej plyty ale warto sie zastanowic:

 "AMD usunęło płyty ABITa z listy rekomendowanych mainboardów dla wszystkich
swoich procesorów Socket A. Powodów jest wiele. Zapewne najważniejszym są
problemy z w/w płytą. Wystarczy przejrzeć popularne grupy dyskusyjne aby
zauważyć, że jeśli ktoś ma problem z konfiguracją na procesorze AMD, to
zapewne ma płytę ABITa albo jakąś tanią noname. Jeśli ktoś mi nie wierzy, to
niech zajrzy na stronę http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm aby
samemu się przekonać, że lista problemów z ABITami jest spora :))"

Pozdrawiam,
Darek