Re: Format - gwarancja

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 14:49:42 MET


On Fri, 2 Mar 2001, Krzysiek wrote:
[...nie do mnie...]
>+ taaaaa.....
>+ to oswiec mnie jak masz zamiar reklamowac dysk bez rachunku
>+ na podstawie stickers'a
>+ chcialbym to zobaczyc jak sprzedawca taza sie zesmiechu slyszac to

...dzisz, może niektórzy się tarzają.
 Niektórzy inny patrzą czy stickers mniej więcej wygląda na
oryginalny, sprawdzają numer seryjny w komputerze i przyjmują
do reklamacji.
 Tak, mają bazę tego co sprzedali ;> !
 Nie, nie wszyscy - sprawdzałem tylko raz u jednego dostawcy :)
 I *nie* sugeruję że *nie* ma sprzedawców którzy wolą wyrzucić
klienta żeby z braku papieru głowy nie zwracał słuszną reklamacją.

>+ > Sam jestes przekret.
>+ >
>+ tu zes dopiero pokazal nam co jestes warty
>+ podstawowego kursu kultury chyba nie przeszedles

 Ehm... To obraźliwe jest słowo "przekręt" - czy sugestia że próba
reklamacji "bez papierka" (ale uzasadnionej) jest przekrętem ?
 Bo ja chyba innego polskiego używam... ;)

 Pozdrowienia - Gotfryd

-- 
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.
 Pilne listy na gs_at_stanpol.zabrze.pl, nt. VMS: gotfryd_at_stanpol.zabrze.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:26 MET DST