Monitor 17": LG vs CTX

Autor: Radek Soska (benny_at_nw.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 14:05:32 MET

Witam

Planuję kupić monitor i zdecydowałem sie na LG Flatron 795
Podoba mi się :), ma niezle osiągi i cena tez jest bardzo przystępna.
Jednak ukazała sie nowa (chyba nowa) seria monitorów CTX. Moim
ewentualnym wyborem stałby się model CTX EX710. Nigdzie nie znalazłem
bezstronnych opinii o tym monitorze i nie wiem czy sie na niego
zdecydować. Jest troche tańszy niż LG, a paramatery ma podobne. Ktos ma
jakies blizsze informacje o nim ? Może ktoś już kupił i ma jakieś
doświadczenia.
A w ogóle jak wygladą porównanie ww. firm w kontekście niezawodności,
serwisu, traktowania klienta.

Pozdrawiam
        BennY