Re: Format - gwarancja

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 14:03:37 MET

"MK" <mkl_at_poczta.fm> wrote in message

> Widze, ze Pan nie rozroznia rachunku od gwarancji?

a lyzka na to nie mozliwe........
codziennie wystwiam karty gwrancje na zestawy komputerowe

> Pisalem, ze nie daja gwarancji na papierze (jak wiekszosc firm), ale
rachunek
> mam.

no to w czym problem....

> A ja chcialbym zobaczyc jak do kazdego kupionego podzespolu sprzedawca
> wypisuje Panu gwarancje.

o co ci wlasciwie chodzi
gwarancje wystawiaj firmy zestwy prosze pana na poszczegulne czesci
wystawia ich producent
np jak kupujesz oddzielnie pamiatki
to dostajesz rachunek na nie na podstawie ktorego
mozesz ubiegac sie o ich reklamowanie w przypadku wykrytych
wad

Krzysiek