Re: Zagwozdka! :)

Autor: Kudlaty (maxel_at_cyber.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 13:34:11 MET

No tak bo zle wymieniles. Ale racja, ze PC-Chips to kicha. Pracowalem kiedys
w firmie komputerowej i zlozylem sporo sprzetow wiec wiem cos na temat
PC-Chips - niestety. Odwieczny problem kompatybilnosci z kartami graficznymi
i czestymi zwisami systemu. Moze jak ktos pracuje tylko w Linuxie to by nie
zauwazyl roznicy w porownaniu z inna plyta ale po winsyfka to wielki
problem. No a pozatym to kto kupuje Abita?? Wcale plyty tej firmy nie sa
takie dobre. Ja polecam Gigabyte lub Asus.