Re: AU-10 vs LIVE!

Autor: Kudlaty (maxel_at_cyber.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 13:28:22 MET

Ja tez przekonania nie mam. Mam w tej chwili karte Live Player ale
potrzebuje szesciu analogowych wyjsc zebym mogl podlaczyc do ampla(szesc
wejsc osbne na lewy prawy kanal, centrum, subwooffer oraz tylne dwa) i
myslalem, ze zaden Live tego nie ma i chcialem wsadzic druga karte. AU by
chodzil tylko z DVD a Live z reszta. No ale skoro 5.1 ma taka mozliwosc to
problem sie rozwiazuje. Ile kosztuje taka karta??? Interesuje mnie
najubozsza wersja.