SDI a Sieć wew.

Autor: Andrzej Grabowski (punktag_at_yahoo.com)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 12:19:38 MET

Lada dzień będę podłączony do Sieci przez SDI. Mam dwa komy i komp kolegi
przez ścianę zestawione w sieć na kartach Realtek pod Win 95 (u mnie) i
WinME (u kumpla) na koncetryku. Niestety podłącznie idzie przez mój sprzęt
na Win95. Pomysły typu : zainstaluj Win98 lub Me nie wchodzą w rachubę, jak
i pomysły z Linuxem czy dodatkowym kompem. Nie starczy kasy :((
Zatem:
1) Co koledzy poradziliby w sprawie połączenia takiej sieci z Internetem.
Myśłimy o postawieniu na dostępowym kompie (do tej pory przez modem tak
hulamy) serwera proxy. Który program polecacie? Bo obecny (Vsocks) łączy
tylko przez modem.
2) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi od dotychczasowych użytkowników SDI i
takich połączeń, na co zwracać uwagę. itp.

Thnx za wszelkie uwagi
Andzrej Grabowski