Re: Pytanie o temperature

Autor: Grzegorz Pawel Wolinski (gwolinsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 11:52:12 MET

On Fri, 2 Mar 2001, Krzysiek wrote:

> nie wiez zbytnio progarmom windowsowym ktore sprawdzaj przewaznie
> temperature
> na podstawie obciazenia procka, a nie z termometra z plyty
> sprawdz jak jest w biosie
> a 45 to bardzo dobra temperatura
>
> Krzysiek

O to mi wlasnie chodzi.
Sprawdzam w biosie wiec mam 100% pewnosci.
Przy okazji: w biosie tempperatura zachowuje sie tak jak w win95 (rosnie
do ~44 stopni) ale wystarczy odpalic linuxa lub win98, poczekac kilka
minut i wejsc do biosu ponownie, a temperatura bedzie taka jak w obudowie
i znowu zacznie sie zwiekszac.
Zreszta program do pomiaru temperatury podaje dobre wartosci (czytaj -
zgodne ze wskazaniami biosu).