Re: Pytanie o temperature

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 11:28:51 MET

Grzegorz Pawel Wolinski napisał(a):

> Mam Durona 700 na plycie Abit'a KT7-RAID.
> Pod Win95 temperatura procesora wynosi ok 45 stopni.
> Pod Win98 i Linux'em temperatura spada (oczywscie jezeli nic nie robie) do
> temperatury w obudowie. Jezeli cos robie, to i tak nie udaje mie sie go az
> tak spocic.
>
> Pytanie jest nastepujace:
> Czy jest to normalne, czy moze nie do konca? . Zwlaszcza, ze jak widze
> ludzie maja problemy z przegrzewaniem sie procesorow.

akurat tu bym sie nie martwił 45 st to raczej normalna tenperatura na
standardowym radiatorze jak zacznie ci przekraczac 60 stopni to juz mozesz sie
rozgladac za lepszym chlodzeniem
roznice odczytu pomiedzy win95 a 98 moga byc spowodowane wieloma czynnikami
moze po prostu program ktorym czytasz temp nie dziala poprawnie pod win95 ?
najlepiej sprawdz w biosie bedziesz mial 100% pewnosci

Harpoon