Odp: Jak wyrzucic...

Autor: roger (roger_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 11:04:08 MET

> kurna to jak wyslales tego posta - sam sie wyslal?DOBRA zrob tak - daj
> start(taki guzkik w lewym dolnym rogu -z flaga MicroSoftu......

widze sporo złościwości i nic dobrej woli ...
jak widać nie tylko przedmówca ma problem - albo nie zrozumiałeś w czy rzecz

Dla rozjaśnienia chdzi o to aby wyłączyć "przypominacz" bez usuwania paska
ustaweń (może nie masz Live'a?)
W msconfig jest co prawda Creative Launcher ale on wyłącza wszystko.
Niektórych irytuje tylko ikonka na tray'u i niechcielby usuwać jednocześnie
belki z ustawieniami.

Ja mam ten sam problem ... i już przyzwyczaiłem się do tej ikonki ;)
Może ktoś ma lepszy i skuteczny pomysł ... magikiem od windy to nie jestem
ale na grupie napewno jakiś się znajdzie

Pozdrawiam
Roger