Odp: test pamieci

Autor: Mirek (mirskor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 10:48:17 MET

Użytkownik GZ <zulus_at_viamedica.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m3hn79.bs6.ln_at_ratbert.vianet...
> Witam
>
> Czy ktos z szanownych grupowiczow testowal szybkosc pamieci - sandra 2001?
> Moj komp pokazuje podejrzanie malo - 96 Mb/s
> (Cel 600_at_750, pamieci 133, plyta VIA-PFB. win98)
> Bardzo prosze o wyniki podobnych konfiguracji najlepiej taktowanych 66
MHz,
> badz 83 MHz.
> Jezeli moje podejzenia zbyt malej przepustowosci sa uzasadnione to co jest
> tego przyczyna?
>
> Grzech

Normalka, płyty z tym chipsetem już tak mają. Chociaż mam cel 466 na płycie
ECS Via i sandra pokazuje 110 memory benchmark (66 Mhz), tymczasem w pracy
mam PII 350 na BX i pokazuje 260. Także to jest podstawowa i chyba jedyna
różnica pomiędzy tymi chipsetami w sandrze.