SA6R+WindowsME+CD pomooocyyyy !!!

Autor: Harald Tiemann (htiemann_at_atena.ins.pulawy.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 08:47:15 MET

Mam spory problem z nowym sprzętem. Mam Abit SA6R, PIII 600, dysk 10 GB ATA
66 jako master na jednym kablu 66/100 firmowy na 1 porcie, na drugim porcie
jako master CD 32x a na 3 porcie starego dysku 6 GB jako slave w kieszeni.
Wypróbowałem różne kombinacje kablowe 80/40 żył i ustawień portu 2 i 3 dla
CD i dysku w kieszeni no i jest tak:

Ustawienia portów IDE na auto wykrywa 10 GB ATA 100, kieszeniowy dysk ATA 33
i CD ATA 33.
Start z dyskietki Win98 widzi wszystko jak należy - instaluję WindowsME - po
instalacji windows nie widzi raptem CD. Wymieniam kable z CD i kieszenią i
nic - dysk hula a CD nie ma.
Wyłaczam w tych portach ULTRA DMA zostawiam PIO w auto. Efekt kieszeń i CD
jest w PIO4 mode i Windows wreście widzi CD ale niestety tylko chwilę można
z niego korzystać i wiesza system - brak CD-ROM w napędzie...
Jestem już zupełnie skołowany
Ratuuuunku

--
Harald Tiemann