Re: problem kabelka czyli DTT 2500 i SB 5.1

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 08:08:57 MET

> niepotrzebnie kupiles SBlive 5.1, Twoj zestaw glosnikowy DTT 2500 ma w
> sobie dekoder AC3.
> SBlive 5.1 powinien byc laczony z zestawem DT 2200 i wtedy sie
uzupelniaja.
> W Twoim przypadku wystarczyl by SBlive 1024 (ma wyjscie digital out)
kurcze wiedzialem, ze cos kupuje nadplanowo :-)

> jezeli chodzi o inne pytania to laczysz kablem gniazdko digital out w SB z
> digital in w DTT 2500

ale od blastera wychodzi mini jack (chyba stereo), a do AC3 wchodzi cinch)
wiec chiba jeden z sygnalow jest gubiony (?).

>jezeli ogladasz filmy z dvd (masz wtedy AC3, Pro
> logic) , jak chcesz grac ( na 4 glosnikach) to potrzebujesz dwa kable
stereo
> jack i nimi laczysz dwa wyjscia w SBlive z dwoma wejsciami w DT 2500
tak, tak te kable byly w komplecie ( :-|

w instrukcji przeczytalem, ze jezeli mam film zapisany w formacie dolby
digital to dioda dolby digital powinna sama sie przestawic i sygnalizowac to
wydarzenie, niestety mimo moich usilnych prob nie udalo mi sie doprowadzic
do tej sytuacji
Czy aby to powyzej zaistnialo lacze digital out w DVD musi byc polaczone z
spdifem karty specjalnym kabelkiem, ktorego oczywiscie nie mam

A jeszcze cos, puszczalem sobie testy i tak test zestawu 5.1 wypadl
pomyslnie gralo wszystkie 5 +1 glosnikow, natomiast muzyka w tescie dolby
digital milczala jak zakleta.
..a tak w ogole to dzieki za nfo ;-)

zdrowko
ravi