Re: Visual FoxPro 6.0 i blad

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 05:29:27 MET

Osoba podpisana jako "David" <david_t_at_interia.pl> w art.
news:97594m$j8o$1_at_news.tpi.pl pisze:
> Czesc wszystkim!
> Mam wielki problem: Przy otwieranu baz danych w Visual FoxPro 6.0 pojawia
> mi sie komenda:
> "Collating sequence 'POLISH' is not found.
> Na dwó roznych komputerach (Win98 i Win2000).
> Jesli ktos sie spotkal spodobnym problemem to prosze o pomoc
> (skad mozna sciagnac jakiegos patcha czy moze zle cos mam skonfigurowane?0

Foxpro do sortowania danych zgodnie z ustawieniami narodowymi używa
sekwencji zapisanych w oddzielnym pliku. Wychodzi na to, ża masz
niekompletną instalację. Szukaj brakujących plików na komputerach, gdzie
wszystko chodzi albo lepiej instaluj od nowa, bo to może brak wpisów do
rejestru i Fox po prostu nie wie, gdzie tych plików ma szukać.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free