Re: pamiec wirtualna

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 02:13:40 MET

On Thu, 1 Mar 2001 13:25:33 +0100, "Tomek Te vel Neas"
<moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce> wrote:

>Według moich doświadczeń (i nie tylko takie doświadczenie jest optymalne).
>Mam 256 MB RAM i swap 382 MB, w drugim kompie 48 MB i swap 72 MB. Swap jest
>ściśle powiązany z pamięcią RAM (co chyba oczywiste) stąd te proporcje
>powinny być zachowane.
TO co robisz jest wbrew temu co piszesz.
Jesli uzywasz np.Photoshopa, masz 64MB Ramu i ladujesz projekt 80MB to
ile potrzebujesz Swapu?
A jesli masz 256MB Ramu i wczytujesz ten sam projekt to w wyniku tego
plik wymiany bedzie wiekszy niz w poprzednim przypadku?

Pozdrawiam
GLide

PS. To byl tylko przyklad. Pomijam fakt, ze szop zaklada swoje wlasne
tempy i moga sie one znajdowac na kilku dyskach zupelnie innych niz
swap windy.