ceny ram'u

Autor: tet (noem_at_il.addr)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 20:35:44 MET

hi

zamierzam dokupic 128Mb ram (133) i zastanawiam sie, czy kupic ja teraz
czy moze poczekac jeszcze troche czasu, az poziom ceny tejze pamieci
obnizy sie powiedzmy o jakies kilkadziesiat zlociszy.
niestety nie sledze zmian poziomu cen na rynku pamieci, ale wiem,
ze w ostatnim czasie wystepuja tendencje spadkowe, i tu mam pytanie do
(rozeznanych w cenach) grupowiczow, czy ceny beda nadal spadac,
czy warto zaczekac powiedzmy, miesiac, dwa, jaki % spadek cen
(jesli bedzie spadek) prognozujecie na najblizsze kilka (1-10) tygodni ?
(tak pi razy oko ;)

pozdr tet