Re: PC - przystępny

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 20:29:14 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> wrote in message

> eeetam , jak ktos sie nie zna i wie tyle ze "komputerem sie gra
> i liczy" to co ma zrobic ? pojdzie do sklepu , schyli sie i
> powie "prosze mnie wydupczyc na jakies 500zl" :)

hehehhehe
ale wlasnie cztalem dzisiejsza gazete "Dziennik Baltycki", a w nim super
dodatek "Kupujemy komputer" czyli nie ma to jak porady fachowca
"....LAN (stale zlacze internetu)..." a zawsze myslalem ze local
area network czyli siec lokalna, czlowiek cale zycie sie uczy heh....
"Karta sieciowa......... najwazniejszy parametr predkosc transmisji danych
(liczona w bajtach na sekunde)" na upartego mozna by sie zgodzic
ale to mnie rozwalilo:
"Karta graficzan........pamietajmy, aby raczej nie byla zintegrowana
z plyta glowna, to moze nieco utrudnic pozniejsza rozbudowe komputera."
kurcze jak to moze utrudnic tego nie moge sobie wyjasnic
pomozcie
no i
"CD-ROM........ o predkosci co najmniej 52x"
ehhh....... a potem pisza jak to cholerstwo spowolnic bo mi
zaglusza lodowke.... ale mozna to jeszcze wybaczyc gdyz ciezko na rynku
znalesc cokolwiek wolniejszego
byl jeszcze kupa inny pierdol ale nie chce mi sie o nich pisac
Tak wiec widac w jaki sposob gazety robia wode z mozgu ludzim
ktorzy chca kupic kompa a nie maja o tym pojecia

Krzysiek