Re: Zestaw do oceny

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 16:59:27 MET

Hi!

"Dariusz" <dariusz_at_space.pl> napisales(as):

>Przepraszam za brak precyzji : troche do pracy dla mnie (jako maszyna do
>pisania i nauki robienia stron www - no i by w chwilach relaksu ruszyl
>wrescie Shogun), a troche do zabawy dla dzieci(nie tylko DSJ, ale tez
>roznego rodzaju wyscigi i przygodowki).

I o to chodzilo :)

Jak jzu cchesz wypasa to MSI K7T Turbo, jak nie wystarczy MSI K7T Lite

Za wysoki... i drogi... Lepiej kupic nizszego a jak zacznie byc za
slaby to podkrecic... Proponuje najwyzej 700ke.

Malo... 128 MB to minimum szczeglnie ze teraz sa taniutkie...

Bez sesnu, lepiej w podobnej cenie U5 40GB

Yamaha 724 lub 744... Zreszta dzwiek bedzie na plycie, wiec przy
takich zastosowaniach jak Twoje nawet Ci nie ebdzie dodatkowa karta
potrzebna.

BLAD !!! To muzem... Albo Creative GeForce 1 DDR albo cos firmowaego
opartego o GF2MX.

Chciales napisac DVD :)

Logitech OEM rolkowy :)

Ale zadne joy itd... zasilacz ma nie zaslaniac plyty glownej.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor