Re: zasilanie

Autor: Piotrek (p1974_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 13:27:44 MET

Miałem coś takiego, tylko że u mnie jak włączała się lodówka to miałem falke
na monitorze, ale kompowi nic się nie stało (przez rok) nawet listwa
zasilająca nie pomogła.

Użytkownik Marcin Wocior <maly_at_Jan.mat.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97lec4$qrk$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...
> Sytuacja nastepujaca:
> gniazdo zasilania, w nim trojnik, i podloczone do tego trojnika lodowka
oraz listwa zasilajaca. Do listwy podlaczony komp i glosniki. Gdy lodowka
sie wlacza, slychac to w glosnikach ( o ile sa wlaczane).
> Zatem lodowka troche 'paskudzi' prawda ?
> Komp dziala bez problemu.
> Ale czy to jest zdrowe dla niego ? Czy ktoregos dnia nie padnie mi cos w
kompie od tego? Moze ma ktos doswiadczenia z takim duetem (lodowka i komp na
jednej lini) ?