Re: Duron czy PIII

Autor: Marek Ambroziak (enter1_at_obywatel.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 12:39:30 MET

Najtaniej będzie Ci wymienić za dopłatą na Celerona II 533/800 lub lepiej
(ale trudniej trafić na stabilnie pracujący egzemplarz) celeron II 566/850,
albo tak jak ja mam ustawione celeron II 566/935 MHz (fsb 110MHz) i
oczywiście GoldenOrb. Jakiś czas to wytrzyma potem można kupić PIII, tak za
pół roku jak już szeroko wejdzie na rynek P4. Ja napewno tak zrobię,
wymienię tego swojego celerona na PIII gdy trochę stanieje i z wymianą nie
będzie mnie to kosztowało więcej niż 200 no może 300 zlp. :)
Marek