Re: Stałe łącze ???????

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 11:51:02 MET

Użytkownik "Wojtek" <betakarotenek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> --Co wiemy i co mamy:
> --256 kbps na 12 kompów i chodzi lux <poczatkowe dni to pieklo bo wszyscy
> --sciagali na potęge ale sie unormowalo i jest wlasnie lux>

Przeciez mowie ze mam nie 2 Mbit tylko 1/8 tego czyli 256 kbps.

Jesli siedze sam to mam całe łacze dla siebie, jesli korzysta max 12 osob,
to jest wolniej, ale i tak nie jest to prosty arytmetyczny rachunek 256 kbps
/ 12 , nie znam sie na tym ale pakiety maja swoje priorytety i wychodzi
zdecydowanie wiecej niz 20 kbps.

> te 2MB (szczegół techniczne, rodzaj łącza?, itp., itd.). Jaki sprzet
nadaje
> sie najlepiej na serwer dla takiej sieci? Skąd zassać przykładowy projekt
> sieci w budynku mieszkalnym?

Jak to rodzaj łącza... na serwer? przeciez napisalem jaki u nas stoi.

Wiecej poczytaj na www :
http://lanzone.koti.com.pl
http://www.trzepak.pl
http://www.infinity.net.pl