Re: Mysz Radiowa Jaki Zasieg

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 11:00:23 MET

plain napisał(a):

> ciach
> Witam ponownie
> Zasieg juz mam - Logitech Cordles Whell Mouse - zasieg 6 stop, + dlugosc
> kalla z nadajnika, w A4Tech nie podaja, w Genku tez nie, a w Microsofcie nie
> moge sie dokopac, przyjmuje ze wszystkie maja taki zasieg.
>
> Jesli ktos urzywa to prosze o komentarze, i uwagi exploatacyjne.
Mam Logitecha i kupiłem go pod warunkiem że będzie działał przez 20cm
ścianę.
I działa :) Nadajnik jest ustawiony ok 20cm od ściany w jednym pokoju, a
w drugim mogę odejść z myszką ok 1.5m od ściany. Na "otwartej
przestrzeni" spokojnie łapie z 4-5m. Generalnie bardzo fajne urządzenie
i gdyby nie potrzeba "myszki w pokoju obok" pewnie bym tego nie kupił i
nie poznał komfortu pracy z myszką bez kabelka (ciągle zahaczającego się
i za krótkiego).

Pozdrawiam
Marek