Re: BG1 - problem z kursorem myszy, byc moze sprzetowy ??

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 09:18:59 MET

Krzysztof Kwiatkowski wrote:

> Heh, nie zdšżyłem odpowiedzieć :-)
> Około tygodnia temu ja rzuciłem ten sam temat na grupę - co prawda, jedna z
> opcji w grafice ("Programowe coś tam" - ta na samym dole) też pomagała, ale
> gra zwalniała niemiłosiernie. Więc mówisz, że to po prostu 3.68?

To nawet nie chodzi o 3.68. Po prostu wzialem pierwsze lepsze stery nowsze
od 2.40, a ze 3.68 akurat byly tymi najczesciej lezacymi na ftpach oprocz
wyzszych 5.x
to zassalem akurat te. No i sa bardzo dobre jak sie okazalo ;)
5.x juz nie chcialem bo to juz stery robione glownie z mysla pod GeForce.

> A ja już
> byłem gotów W98 reinstalować, bo ostatnio trochę mieszałem i stwierdziłem,
> że już czas...

Heh tez cholernie tego nie lubie. Mozolna praca ... ehhh, mogli ta kwestie
jakos lepiej
przemyslec ;))

--
Z pozdrowieniami