Re: Asus Abit a moze cos innego ?

Autor: DAREK (darles_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 08:52:10 MET

On Tue, 27 Feb 2001 21:44:06 +0100, MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

>MSI K7T Turbo. Wzglednie Asus A7V133
A czy ona jest na SLOT A taki drobny szcego ktorego zapomnialem podac
:((

>A czy ja kiedys cos takeigo napsialem ?
Podwazales tylko sens zakupu w/w karty ;-) i z tym moge sie zgodzic
ale nie opinia o GTS.

>LOL... interesting... czemu ja na GF1DDR z ustawieniami na max (to co
>sie w menu ustawia) mam 80 fps :)
Bo masz GF1DDR poza tym pewnie podkreciles co nieco ta karte a te moje
testy byly robione na krzaku (MX2) i bez podkrecania MX2 i Ultra,
druga sprawa moze zmierzymy sie w 1280x1024x32 lub wyzej.
No dobra nie o to chodzi w tej chwili teraz potrzebuje plyty pod AMD
Athlon 800MHz i to SLOT A a z tym moga byc problemy :-(

>O to tyle co u mnie :)
Gratuluje dobrego zakupu a ile MHz ma Twoj proc ?

>Zaraz moment... ktory to ejst Athlon ? Socket czy Slot ?
Buuuuuuuu widze, ze teraz sie wydalo :-((( bedzie bieda co ?

Pozdrawiam

Darek