Abit133 - jeszcze kilka pytan.

Autor: Jarosław Pudełko (japu_at_poczta.fm)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 08:56:03 MET

Czesc

Użytkownik "news.ict.pwr.wroc.pl" <rosomak_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest spread spectrum modulated? bo nie ma w instrukcji...i czy moze
> ktos ma swoje sprawdzone ustawienia odnosnie biosu(cel 633 192 ram siemens
> chyba mtec)szczegolnie proca bo mojego tam nie ma

niestety nie znam odpowiedzi, ale poniewaz mam taka sama plyte to mam kilka
pytan (zeby nie powielac watku):
1. Jaka powinna byc normalna temp pracy cel 667? Ja mam ok 40C w biosie i ok
32 w Windows (HW Monitor od plyty z wlaczonym Rain 2.0. Bez Raina jest ok
38C)
2. Jaka jest bezpieczna temperatura dla procesora i bezpieczne napiecie.
3. Przy magistrali 90MHz czyli 667_at_900 w biosie mam 44C ale podczas
renderowania w 3D Studio dochodzi juz do 56.

PS. Wiatrak raczej przecietny (titan lozyskowany), pasta oczywiscie jest.
z gory dzieki, jarek