Re: abit be6 +cel 633@950

Autor: pablo.z (pawel.ziolek_at_grupazywiec.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 07:33:07 MET

Czesc.

Ja mam Abit Bh-6 (bios z 1999 roku) i celka 600_at_900. Co prawda pokazuje go
w systemie jako PIII i chyba 867, ale napewno jest 900 (9*100). Z tego co
wiem, celki najlepiej kreca sie na firmowych przesciowkach Abit i Asus. Sam
za Asusa dalem 70 zeta. Poza tym sprawdz w biosie, czy wylaczyles opcje
wstrzymywania stystemu przy innych, niz standardowe ustawieniach procka.

Powodzenia

Pablo