Problem z PixelView PlayPAK

Autor: SilwerJazz (piotrk_at_unit.com.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 05:50:27 MET

Jestem (jak mi sie do niedawna wydawalo) szczesliwym posiadaczem wyzej
wymienionej karty TV. Owszem karta jest bardzo dobra i nie brak jej
"wodotryskow", mam jednak dosc znaczacy problem, a mianowicie soft do TV nie
znajduje mi kilku kanalow (podlaczylem tuner do kablowki AsterCity w
wawie) - chodzi tu o pewien wycinek pasma. Co gorsze po wlozeniu AVer Media
TVCapture 95 sa wszystkie kanaly... Poradzcie co zrobic by moc ogladac
wszystkie kanaly????
Piotr Kowalczyk.