Re: Jak refilowac HP 600

Autor: fazik (fazi_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 01:31:22 MET

Czolem!
Ponizej zalaczam oryginalny tekst dolaczony do tego zestawu. Obrazki z
wersji angielskiej sobie daruje, bo calosc jest banalna.
-----------
HPI-8426NS, HPI-842CND, HPI-8429NS, HP1-8429ND .
Jeżeli cartridge do napełnienia jest uszkodzony lub zaschnięty wydruk może
okazać się niezadowalający.
1. Włożyć cartridge w uchwyt do napełniania. Uwaga: Upewnić się, że
cartridge jest osadzony mocno w uchwycie. Nie dotykać głowicy drukującej
(część metalowa) w dolnej części cartridge.
2. Otworzyć butelkę z atramentem i wkręcić ją zgodnie z ruchem wskazówek
zegara w uchwyt do napełniania. Uwaga: Upewnić się, że butelka została
zamocowana dokładnie aby zapobiec wyciekowi atramentu w czasie napełniania.
3. Odwrócić uchwyt do napełniania dnem do góry i napełnić odpowiednią ilość
atramentu ściskając butelkę i zwalniając uścisk kilkakrotnie. Uwaga: Każda
butelka zawiera wystarczającą ilość atramentu dla
jednego napełnienia (30-35 ml). Kiedy jednak napełniamy z niepełnej butelki
i następnie musimy uzupełnić z drugiej butelki każdorazowo należy postępować
kolejno aż do kroku 5 włącznie i dopiero wtedy zmienić butelkę. Jest to
ważne dla utrzymania ilości powietrza w cartridge w odpowiednich granicach w
celu uniknięcia wycieku atramentu.
4. Gdy napełnianie jest zakończone należy odczekać dopóki butelka przyjmie
swoją normalną formę (nic ściśniętą), trzymając uchwyt do napełniania cały
czas w pozycji odwróconej.
5. Odwrócić uchwyt do napełniania z powrotem do pozycji normalnej i
wstrzyknąć 2 ml powietrza do wnętrza cartrigde używając dostarczonej
strzykawki.
6. Wyjąć cartridge z uchwytu do napełniania przed wyjęciem butelki, zetrzeć
atrament z dyszy i zainstalować w drukarce. Uwaga: Gdy drukarka nie drukuje
normalnie powtórzyć krok 5. Każdy krok postępowania przy napełnianiu jest
ilustrowany rysunkiem na oryginale instrukcji.
Nowy naboj mozna napelniac 2-4 razy, chociaz niektorzy uwazaja, ze nawet 8.
Do dzis nie wiem jednak po co do zestawu dolaczone sa rekawiczki :)
Fazi