Re: Stałe łącze ???????

Autor: Wojtek <betakarotenek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 22:53:05 MET

> Co wiemy i co mamy:
> 256 kbps na 12 kompów i chodzi lux <poczatkowe dni to pieklo bo wszyscy
> sciagali na potęge ale sie unormowalo i jest wlasnie lux>

czyli 2 mb na 12 kompów?

> server dhcp -> p100 48 mb ram na unixie (do sieci nie do internetu)
server kumam ale te liteki po nim to niewiem co to?

> router > p 100 32 mb ramu na unixie ( do maskarady i przydziału internetu
> dla płacacych za niego)
maskarada - niemam pojęcia co to takiego?

> karty sieciowe 10 MBit, noname na realtek, kable - > pareset metrow
skretki
> ,
> ze 4 huby, zdaje sie 2 switche.

hub wiem ale switche to niewim co to? No i co to jest "skretka"

Niedziw sie moim pytaniom ale srednoi orientuje sie w temacie a prubuje
zrobić coś w temacie stałego łącza w moim bloku (48 rodzin). Narazie wiem
tylko ze NETIA moze podciagnac nam kabel (2MB) ale nic o tym kablu nie
wiem.I tak sie pytam może wpadne na jakiś pomysł!

Wojtek