Re: Duron 700 i zwiększanie magistrali

Autor: Piotr J. <piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 22:23:21 MET

> Maluj Durnia olowkiem, tylko oddzielnie kazdy mostek.
> Przeloz jumpera J17 (obok RAMu choc nie widac go w instrukcji) i musi sie
> zaswiecic
> dioda obok przelacznikow mnoznika i wtedy mozesz krecic.
> I pisz na ile poszedl i z jakimi ustawieniami.
> pzdr
> totalzalamka@poczta.onet.pl

Jest jest jest!!!!!!!!!!!!
Ale tego jumperka schowali!! Na razie mojego D650 podkręciłem delikatnie do
800, i musiałem zwiększyć napięcie do1,6V. Cooler - Majesty V - śmiga na
5119 RPM a obecna temp to 42C (wg. VIA Hardware Monitor System 2,02). Ale
to jeszcze nie koniec eksperymentów!!!! Do jakiego napięcia bezpiecznie jest
zwiększać?
Dzięki za tipa:-)))

---
Piotr J.
PS Pisząc do mnie na email usuń 'no.spam.pls' za adresu