Re: wymiana gratow

Autor: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 18:34:36 MET

The SPiwowarczyk wrote:

>Ja polecałbym:
>
>Celerona700 (466zł ResNet w Skawinie)

:)) tiaa a celeron633 330zl

>MB-Abit na 82440BX ( 620zł)ważne by standard wejścia na proc
>FCPGA, broń Boże Slot1, co ona ma czego inne nie mają?
ma SLOT1 - latwosc demontowania proca, mozliwosc wpiecie starego
proca,jest tansza o cene przelotki i mozna kupic wersje BE6-2
rev 1.2 jescze taniej (a roznica to inny bios)

>Kontroler HPT/370 do dysków umożliwiających pracę w
>standardzie ATA/100 ma cztery kanały IDE- 2na urządzenia
>ATA/66/100, 2 na "stare" ATA/33 tak, że możesz do niej
>podpiąć teoretycznie do 8 urządzeń IDE HDD jeśli się szrpnąć
>to tylko na 7200rpm (obr/min) a jeśli 7200... to IBM 30Gb
>właśnie ATA/100

7200 kosztuje +120zl :(

>co do grafiki to nie przesadzałbym z Vga na chipie
>GeForce2mx, leży ich dużo w serwisach hurtowni w Krakowie,

a plyt i ramu nie lezy ? wszystko sie psuje

>jeżeli już to optowałbym za GeForcem f-my Creative Labs,

zgodze sie

>...a tak od siebie to myślę ,że Vga 32Mb na TNT 2 PRO na
>pewno wystarczy na długo, a to jakieś (tylko 280~300zł)

bez sesu- 2x wolniej w grach (gpl,q2/3)

do grafiki minimum 256 - a on napisal ze grafika :)

>teasty robione przez speców od brania za testy) a ja się z

chip ? :)

--
Pozdrawiam.
RusH  //