Mam sieciowa lodowke...

Autor: Michal Szulc <miszulc_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 17:31:19 MET

Witam,

Cosik dziwnego dzieje sie z komputerem, gdy tylko lodowka sie wlancza albo
 wylancza, a robi to co chwile. Otwieraja sie rozne okna, uruchamiaja
programy wpisuje mi sie jakis tekst w edytorach...
Czy mozna cos z tym zrobic, troche mnie to denerwuje bo ni stad ni zowad
pojawiaja sie
 dziwne "]k,=8", hm, wlasnie sie wlaczyla i tak co chwile, 3rtfgvb54q o,
znowu....

Co to?
Michal

PS> Pewnie stabilizator by pomogl, ale sam fakt jest dla mnie troche
niepojety...