RE: Teac W54E 4x4x32 a nagrywanie pakietowe

Autor: Wiesław Roszak <W.Roszak_at_par.gov.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 15:08:21 MET

W mojej poprzedniej nagrywarce (Phillips CD3210 2x2x6)szybkosc zapisu
pakietowego i ISO/Joliet byla praktycznie identyczna - przynajmniej nie
zauwazylem zadnej roznicy.W TEAC W54E 4x4x32 zapis pakietowy funkcjonuje z
predkoscia okolo 1x, stad moje watpliwosci zawarte w pierwszym poscie.I w
dalszym ciagu nie wiem czy to normalne, czy reklamowac sprzet.

Pozdrowka
Wiesiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet