klopot z backupem

Autor: RADO! <molrad_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 11:01:46 MET

W moim kompie mam zainstalowanego Winowsa 2000 Serwer i streamer Exabyte
Eagle NS-8. Do tego urządzenia nie było orginalnych sterowników więc
zainstalowałem sterowniki do napędu HP, który miał być zgodny. Na początku
wszystko działała backup wykonywał się be problemu tak samo przywracanie
plików na dysk. Od jakiegoś czasu nie mogę przywrócić żadnego pliku bo taśma
jest przewijana, potem jestwyświtlany komunikat że pliki są przywracane na
dysk i na tym koniec. Pojawia się komunikat że nastąpiła awaria sprzętowa,
albo inny, że błąd przewijania taśmy wg znaczników do tyłu.
Nie wiem co z tym zrobić.
Może ktoś zna rozwiązanie...

Dzięk.

RADO!