Moje przejscia z Formatem

Autor: Maxman <maxman_at_arm.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 10:18:47 MET

Poszedlem do firmy Format mieszczacej sie przy placu Trzech Krzyzy
aby kupic coolerek - do slota 1 na obudowe SECC2 - przychodze
do domu montuje a tutaj buczy on jak cholera - tak samo glosno
jak stary zatarty - po za tym termistor na plycie pokazuje mi
96 stopni juz przy starcie komputera !!!!
Wzialem cooler nastepnego dnia aby prosic o wymiane a tutaj
odsylaja mnie do serwisu. Do serwistu niestety trzeba jechac
przez cala Warszawe i jest on czynny do 17stej wiec po
pracy bym nie zdazy ale sprzedawca powidzial ze mozna zostawic
cooler u nich i poczekac 2 tygodnie bo tyle maja na rozpatrzenie
reklamacji
Z formalnego punktu widzenia niby jest w porzadku ale wywiazala sie
przy okazji dyskusja:
1. sprzedawca stwierdzil ze cooler buczy bo zle go montuje !!
2. przy zakupie nie zwrocilem uwagi :( przyznaje moja wina !!
na brak warstwy silikonowej - pod spodem zostaly resztki kleju
sprzedawca stwierdzil ze ja to zerwalem !!!
3. na moje pytanie dlaczego termistor pokazuje 96 stopni przy
starcie sprzedawca odpowiada ze to nie mozliwe bo jak sie
wsadzi szklanke wody do zamrazalnika to nie bedzie sie ona
gotowac
4. na moja uwage ze cooler buczy przerazliwie sprzedawca mowi
ze zle go montuje - ja wtedy mowie ze mam praktyke w
montowaniu komputerow na co on mowi nawet malpa zlozy
komputer tylko powinien on potem dzialac !!
5. sprzedawca mmowi ze jak cooler buczy to moze zwolnic
go w biosie ja na to ze mam plyte BF 6 i nie ma takiej
mozliwosci a on na to ze ta opcja nie musi byc w instrukcji
bo jest to opcja serwisowa !!
6. na moje pytanie czy nie mogli wczesniej sprawdzic coolera
padla odpowiedz SKLEP NIE MUSI WIEDZIEC CZY SPRZE-
DAWANE PRZEZ NIEGO RZECZY SA DOBRE !!! od tego jest
gwarancja zeby je wymieniac

Sprzedawca podsumowal cala rozmowe ze wszystko co dziala
wydaje z siebie dzwiek i jak buczy to nie musi byc powodem
zdenerwowania natomiast nie ma mozliwosci sprawdzenia
coolera a jego glosnosc jest pojeciem wzglednym :)

Przyznaje ze po czesci jest to moja wina nie sprawdzilem
warstwy silikonowej na coolerze ale wciskanie az takiej lipy
przez sprzedawce lub / i udawanie glupiego napewno
nie przysporzy temu sklepowi klientow - slyszac taka
rozmowe paroosobowa kolejka stojaca za mna poprostu
zniknela !!!!

Jeszcze raz sorka za przydlugawy post !!!

                                        M@xman