Re: Jaki system ?

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 08:38:07 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol@iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A9BB277.E8707E15@iname.com...
> Hi,

> Windows 3.1 (ale trudno już z aplikacjami, choć doinstalowując Win32s
> i szukając starszych wersji jakichś pakietów biurowych (np. Lotusa,
> niektóre są darmowe całkiem) można spokojnie świetnie pracować).
> Od biedy Windows 95 OSR2, ale raczej polecam pierwsze rozwiązanie :)

bez przesady !!!!!!! kiedyś- dawno temu miałem P75 (Intel) i 8MB RAM i
winda 95 pomykała aż miło do tego bez zwisów !
a...... i np. renderowałem na nim 3D Studio MAX (ver. 1) i ogólnie katowałem
go po kilkanaście godzin dziennie i działał
wiec winda 95 (może być OSR2 - chyba najstabilniejszy - chyba !!!)
do tego Offisy ale góra 97 (2000 daruj sobie i będzie ok)

a.....ch ten sentyment do mojej pierwszej własnej maszyny