Re: Jak?

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 07:59:03 MET

Użytkownik Jarek Wozny <jawo@friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97i5pk$psh$1@news.tpi.pl...
> do kupienia sa kabelki (przejściówki) - z jednej strony EURO a z drugiej
> S-VHS oraz 2x chinch (do AUDIO)

no właśnie !! a te 2x chinch (do AUDIO) musisz wsadzić do przejściówki na
mini jack stereo i do karty muzycznej zamiast głośników

ale jest jeden dynks ! : najprawdopodobniej usłu=yszesz to co większość
loodzi którzy podpinają karty muzyczne np. do zestawów mini wiezy itp.
- czyli buczenie !! (pomaga separacja galwaniczna obu układów)

a........ i u siebie stwierdziłem też że czasem coś mi sieje na kabel i po
TV pszesuwa się poziomo jasny pas ! (pewnie powinny być pożądne kable z
ekrenowaniem podwójnym + pozłacane wtyki i w ogóle)
ale najlepiej nich się wypowie jakiś znawca np. od elektroniki czy coś
bo kiedyś poruszałem juz temat i nic konkretnego sięnie dowiedziałem