Re: ile wart taki modem?

Autor: Ala <adres.jest.w.reply.to_at_news.com>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 00:09:28 MET

"Piotr Piekarski" <chemik333@poczta.onet.pl> napisał/a:

>swego czasu kupilem taki sam na gieldzie za 30 zlotych... ale na innym
>stoisku rowniez ten sam byl za 60...
>roznie bywa, ale jezeli masz kiepska linie (daleko od centrali, oraz ta
>centrala nie jest jakas nowa... np mieszkasz na wsi - tam TP - zdziercy na
>pewno nie inwestuja) to ci sie nie oplaca w ogole go sprzedawac... serio! ja
>mam 56 obecnie i nie zauwazam zeby byl szybszy... a z polboxem laczy sie
>nawet wolniej niz ten wlasnie zoltrix...
>wg mnie to nie warto....

cóż, ja w 99 roku nie wiedziałam dokładnie jak modem wygląda :)
A jeśli chodzi o zasadność wymiany mdemu, to wiem, że jak najbardziej
jest to wskazane, robiłam próby z innymi modemami 56000 i zawsze było
lepiej. Poza tym, nie łącze sie przez tepse.

A.

--
Leniwy jest ten, kto nie zdobywa sobie przyjaciół.
Jeszcze bardziej leniwy jest ten, który traci ich dlatego,